Wednesday 8 November 2017

Forex trading blog singapore trip


Wzrost w ostatnich miesiącach liczby EA, które sprzedają tak zwane impulsy impulsowe (np. Forex Thor) oznaczały, że obecnie pytano o opóźnienie. Łagodność jest ogólnie rzecz biorąc miarą czasu potrzebnego na przesyłanie pakietów z komputera do serwera pośredników. Słabe połączenie z serwerem brokerów może spowodować, że zamówienia nie będą realizowane po pożądanej cenie i nie zostaną przekroczone możliwości handlowe. Co może wydawać się bardzo dobrym EA dla niektórych użytkowników, może łatwo zamienić się w koszmar absolutny dla innych, mówię ogólnie mówiąc, ponieważ, według mojej najlepszej wiedzy, absolutnie nie ma mowy, ile czasu potrzeba, aby zrobić to w jedną stronę połączenie dwóch maszyn. Zamiast tego możemy tylko zmierzyć coś, co nazywa się opóźnieniem okrążenia. Okresowa trwa opóźnienie jest w istocie procesem trzystopniowym, ponieważ obejmuje nie tylko dwa przejazdy z jednej maszyny do drugiej i z powrotem, ale obejmuje również element czasu, który jest pobierany przez maszynę maklerską w celu przetworzenia instrukcje, które zostały przesłane i skompilować odpowiednią odpowiedź. Na przykład, jeśli każda podróż trwa 200 milisekund, a serwer pośredniczący zajmuje 100 milisekund, aby wykonać instrukcje i skompilować odpowiedź, wówczas trwa zwłokę okrążenia wyniesie 500 milisekund. Jedyna latencja to 200 milisekund i wszystkie ważne bity i bops zostaną posortowane na serwerze brokerów po 300 milisekundach. W jaki sposób możemy zmierzyć latencję, aby uzyskać jakiś pomysł, czy nasze powiązania są dobre, czy nie Kiedy ostatnio pracowałem nad przygotowaniem nowych stron EA Analysis w MellyForex, coś oczywistego mnie uderzyło i myślę, że byłoby dobrym pomysłem napisz krótki artykuł, aby wyjaśnić moje myśli. Napisałem później artykuł z przeglądu EA, który przypomniał mi o tym, że wcześniej obiecałem sobie, że tak długo, nie chcąc zwlekać. W ramach statystyk zaawansowanych każdej EA w teście znajduje się zakładka o nazwie Duration, którą czytelnicy mogą kliknąć. Kliknięcie tej karty powoduje wyświetlenie wykresu rozproszenia porównującego zysk lub stratę w pipsach każdego obrotu dokonywanego przez system w czasie trwania każdego handlu. Podczas przeglądania różnych stron dla każdej EA, sprawdzanie danych i wykresów pod kątem dokładności w ramach procesu testowania, zauważyłem, że jedna EA, która zajmowała sporo transakcji, których wykres rozproszenia rozproszonego czasu wyglądał tak: Co mnie uderzyło najbardziej na tym wykresie było to, że był to klasyczny przykład, który pokazał wszystko, czego nie chciałem widzieć, pomimo faktu, że omawiany EA wykazał zarówno rozsądną rentowność, jak i bezpieczeństwo w swoim czasie w teście testowym MellyForex. Więc co jest nie tak z tym wykresem Typ robota: Multi-currency basket trader Czas trwania: 30 minut Currency Symbol: EURJPY, USDJPY, AUDUSD, Forward Broker testowy: ThinkForexMeet Londynie LAZIEST TRADER Rozmowy dzwoniące z zaledwie 10 minut dziennie praca Najgorsza firma handlowa w Londynie - Rob Colville - pomagała ponad tysiącom ludzi na całym świecie, aby handlować bez wysiłku i dochodowo w swoim stylu. Ty też możesz to zrobić. Chwyć darmowe e-książki i filmy gtgtgt do mojego biuletynu i zażądaj bezpłatnych filmów Forex Trading i 5 szybkich sposobów na osiągnięcie wysokiego zysku w handlu Forex eBook Handel Forex na trasie w Singapurze: Lazy Trader i Knightsbridge Trading Academy Lazy Trader współpracował ze starymi towarzysze z Akademii Handlowej Knightsbridge (KTA), aby zaprezentować swój kurs Managera Funduszy, który odbył się w Singapurze w zeszłym tygodniu. Dwudniowe wydarzenie organizowane przez KTA koncentrowało się na nauczaniu delegatów potężnego stylu handlu zbiorowego i zapomnianego, które klienci opanowali w rozwoju aż do poziomu ulimatującego zarządzającego funduszem. To wydarzenie było złotą okazją dla klientów z Knightsbridge Trading Academy, aby szybko przyspieszyć swoje perspektywy posiadania handlarza detalicznego a-go w prawdziwy zarządzający funduszem. Po ukończeniu kursu i ukończeniu studiów, klienci KTA otrzymali 100 000 kont, które będą handlować przy użyciu tej ostatniej strategii handlowej, z nagrodą. zyski z ich konta finansowego mają być rozdzielone w równej mierze pomiędzy menedżerem transakcji handlowych a Knightsbridge Trading Academy (to znaczy, że pieniądze KTA będą w ogóle handlowane) jego sprawiedliwe uczciwe Zawsze dobre wymówki, aby wyjechać do Azji z Jonem, Współzałożyciel KTA, z jego gorącymi miejscami, przyjaznymi twarzami i tętniającymi nocami, a podczas tego wycieczka była 72-godzinna rejs (eeeek), znaleźliśmy czas na dogonienie starych kumpli, w tym Paul Botterill, który Lazy Trader przedstawił na powrót w kwietniu. Co za hoot Zakłócenie naszego kursu Fund Managera z Jon Chapman Zrzeczenie się: Wszystkie treści w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych i Lazy Trader (TheLazyTrader) nie będą ponosić odpowiedzialności za poniesione straty. Informacje zawarte w niniejszej witrynie internetowej są tylko ogólnymi wskazówkami i nie biorą pod uwagę indywidualnych okoliczności, dlatego nie rozpoznaj się ani nie spekuluj wyłącznie na podstawie dostarczonych informacji. Przeglądając i uczestnicząc w naszej i zawartości stron internetowych, w pełni akceptujesz i zgadzasz się, że niniejsza strona internetowa oferuje jedynie ogólne porady, a transakcje na rynkach finansowych są ryzykowne i powinny zrozumieć, że w przeszłości wyniki nie wskazują na przyszłe wyniki, a wartość inwestycji a dochody z nich mogą wzrosnąć, a nawet w dół, i nie są gwarantowane. Żadna reprezentacja nie jest, czy nie zostanie podjęta, że ​​każdy użytkownik witryny, klient lub przeglądarka zawartości będzie lub prawdopodobnie osiągnie zyski podobne w jakikolwiek sposób do omówionych na tej stronie lub w witrynach internetowych. Nie będziesz posiadać jakiejkolwiek osoby lub podmiotu odpowiedzialnego za straty lub uszkodzenia wynikające z ogólnej porady udzielonej przez Lazy Trader, TheLazyTrader, Rob Colville Trading, pracowników lub dyrektorów lub innych klientów. Lazy Trader (TheLazyTrader) i Rob Colville Trading są pionami Forex, Futures, Options i takich instrumentów pochodnych, które są wysoce dźwigane i zawierają duże ryzyko, a nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Proszę nie handlowaj z większą ilością pieniędzy, niż możesz sobie pozwolić na stracenie. Wszystkie treści (nowości, poglądy, analizy, badania, pomysły handlowe, komentarze, filmy wideo lub artykuły) na tej stronie lub w witrynach zależnych nie stanowią porady inwestycyjnej. copy Copyright 2017 Lazy Trader (TheLazyTrader) - wszystkie prawa zastrzeżoneWszechstronne wywiady z handlowcą Forex z Singapuru Byłem śledzicie Forex Trader (założyciel blogu Forex Trader Pip) od jego uruchomienia bloga aż do dzisiaj. We8217 nawet dyskutowali o naszych celach, strategiach handlowych i możliwościach współpracy. Dziś udało mi się opublikować ten ekskluzywny i wyczerpujący wywiad z Singaporean Currency Trader po kilku kwestiach związanych z planowaniem. Mimo że miał zaledwie 20 lat, miał prawie trzy lata doświadczenia w handlu zagranicznym i bez wątpienia uważam, że jest na drodze do bycia wielkim handlowcem na rynku Forex. Bez dalszej troski, chwyć się napoju i usiądź, przechodząc przez to i nauczyć się czegoś od niego. 1. Jak długo sprzedajesz walutę, z którą handlowałem walutami od 2017 roku, kiedy po raz pierwszy weszłam na wyższe wykształcenie. Mając duży rachunkowość, wywołał moje zainteresowanie rynkami finansowymi. To był bliski przyjaciel, który wprowadził mi handel walutami, a ja ciągle uczono się, jak sprzedawać akcje. 2. Czy możesz nam podzielić się wiedzą na temat tego, jak zacząłeś handlować i jak zmieniłeś swoje życie To było rok 2008, kiedy po raz pierwszy dostałem telefon iPhone. W telefonie była zainstalowana aplikacja zapasowa, która mnie zainteresowała transakcjami kupna. Przez następne 4 lata w życiu dowiedziałem się więcej na temat wyceny firmy, szczególnie przy wykorzystaniu wskaźników, a także za pomocą analizy Diamentowej Przepływów pieniężnych, która jest metodą popularizowaną przez słynnego miliardera Inwestora Warren Buffett. Ma to znaczący wpływ na moje życie, ponieważ od jakiegoś czasu nie wiedziałem, że jest stosunkowo dobrze zorientowany na tym rynku. Po wejściu w szkolnictwo wyższe, powoli zacząłem się zmieniać na handel walutami. Zostałem wprowadzony na ten rynek przez znajomego, a także był skłonny tym, jak płynny był ten rynek. Wymagało także znacznie mniejszych pieniędzy na wejście na ten rynek, w porównaniu do odpowiednika akcji. Teraz moje życie obraca się wokół handlu walutami i mam nadzieję rozszerzyć portfel na akcje, co wymaga znacznie mniej interwencji niż handel walutami. 3. Czy zamierzasz handlować z forexem na życie? Oczywiście byłabym szczęśliwa z handlu życiem Jak widzę siebie jako przedsiębiorcę, chciałbym również rozpocząć działalność obrotową wokół rynków finansowych. Chciałbym również porozmawiać i nauczyć ludzi, jak handel forex też. Mam nadzieję, że kiedyś mam szansę na trenera 4. Jaka jest twoja obecna średnia zwrotu z pracy w ciągu ostatnich 12 miesięcy Po tym, jak straciłem prawie rok, pomyślnie wyszkoliłem się, by być skupionym i mniej emocjonalnym podczas handlu. Jako taki chciałbym powiedzieć, że mogę teraz osiągnąć 5 zwrotów miesięcznie. 5. Czy możesz opisać konfigurację stacji roboczej? Ponieważ obecnie nie mam dużego budżetu, używam mojego laptopa z 15 ekranem do handlu. Mam 23 zewnętrzne monitory, z którymi łączy się bezprzewodowa klawiatura i mysz w ciągu kilku dni, kiedy chcę zobaczyć większe zdjęcie całego rynku. Osobiście polecam handlowcom używanie laptopa do handlu z powodu mobilności. Uwielbiam chodzić do klimatyzowanych miejsc, które są ciche i handlu na rynkach. Daje mi poczucie wolności 6. Jaką usługę korzystania z wykresu Większość przedsiębiorców handlu forex powinna być świadoma oprogramowania zwanego Meta Trader 4 lub MT4 w skrócie. Używam tylko tego oprogramowania do mojego wykresów. Jego dobra i niezawodna. Chodzi o wiele wskaźników i funkcji. Dla tych, którzy interesują się zautomatyzowanym obrotem, jest on również obsługiwany na tej platformie. 7. Jakie są Twoje ulubione pary walutowe w handlu przede wszystkim z AUDUSD, GBPUSD i USDJPY. Powodem, dla którego handlowam Dolar australijski, jest jego stabilność. Ponieważ Chiny są największym australijskim partnerem handlowym, Aussie jest bardzo wrażliwa na nowości dotyczące chińskich danych ekonomicznych. Jednak ponieważ Aussie jest dużo bardziej płynne niż CNH, dlatego zdecydowałem się sprzedać ją na chińskim odpowiedniku. Wybrano GBPUSD, ponieważ jest on bardzo podobny do EURUSD. Zazwyczaj kocha duże ruchy i zwykle prowadzi handel w określonym kierunku. Euro było dla mnie dużym wynikiem, ponieważ za dużo danych ekonomicznych z wielu krajów do naśladowania. Dzięki swojej prostocie firma USDJPY cieszy się popularnością wśród nowych podmiotów gospodarczych. Z chwilą, gdy interwenienci BOJsów wyrzuciły jen, długo na tę parę to coś na pewno, przynajmniej na razie. Analitycy spodziewają się, że jen osiągnie poziom 135 przed końcem 2018 r. 8. Ile godzin pracy w banku reklamowym zajmuje zwykle około 2 godziny dziennie, aby przyjrzeć się wykresom. Nie cały czas spędzają siedząc przed komputerem, aby to zrobić. Gdy korzystam z aplikacji MT4 na moim smartfonie, pozwolono mi przejść jeszcze bardziej mobilnie niż laptop, dlatego szacowałbym, że spędzam 2 godziny dziennie na ekranie. W rzeczywistości, prawdopodobnie spędziłbym tylko 30 minut przed moim komputerem, aby to zrobić. 9. Opisz swój najlepszy handel, jaką parę walutową, dlaczego ją umieściliście, a ile zarobiłeś, mój najlepszy handel rzeczywiście był towarem. Jak wszyscy wiemy, że ceny ropy spadały gwałtownie, zająłem się postawą, że ceny będą się odbierać. Założyłem długi handel i zarobiłem 1000 zysków. 10. Jaki był twój największy błąd? Pozwolenie na moje emocje przejęło co w mojej głowie. Wielu udanych przedsiębiorców tak powiedziało i nie mogę podkreślić, jak ważne jest to. Bycie emocjonalnym sprawi, że będziesz jeszcze bardziej pod koniec dnia. Każdy przedsiębiorca musi zrozumieć, że straty są powszechne i tak długo, jak długo będziemy handlować zgodnie z naszymi planami, na pewno będziemy z zyskiem pod koniec dnia. 11. Podczas składania transakcji użyjesz analizy technicznej, podstawowej analizy lub kombinacji zarówno jak handlarziem technicznym, biorę pod uwagę ważne informacje o nowościach ekonomicznych, ponieważ są to okres, w którym rynek zaczyna kręcić się i zabrać wszystkich z rynku. Ale poza momentami, w których pojawiają się nowości, chciałbym handlować wyłącznie analizą techniczną. 12. Jak zarządzasz ryzykiem Zarządzam ryzykiem za pomocą kalkulatora wielkości pozycji, aby obliczyć ilość partii, które muszę podjąć za każdym razem, gdy chcę zawrzeć handel. Biorą pod uwagę pary walutowe, z którymi się handluje, stop loss loss oraz kwotę ryzyka, jaką miałbym podjąć. Gorąco polecam każdemu przedsiębiorcy, którzy chcą odnieść sukces, aby wziąć nie więcej niż 3 ryzyko dla każdego handlu umieszczone. 13. Jakie wnioski dowiedziałeś się, że pomogły Ci znaleźć zyski handlowe i utrzymują straty na stosunkowo niewielkim poziomie Po zakończeniu planu handlowego. To jest numerowa lekcja, którą dowiedziałem się w ciągu kilku lat handlu. Lekcja numer 2, którą chciałbym opowiadać handlowcom na zewnątrz, nie będzie emocjonalna. To naprawdę nie robi nic, tylko zepsuć karierę handlową. 14. Czy zgadzasz się, że handel forex jest bardziej ryzykowny niż transakcje handlowe Dlaczego tak się nie zgadzam z tym stwierdzeniem. Dla mnie ryzyko jest wynikiem ignorancji. Jestem pewien, że udany forex handlowiec akcje mogą stracić tyle pieniędzy, co przedsiębiorca akcje handlu forex, jeśli nie wiedział, co robi. Podobnie nie powiedziałbym, że opcje i kontrakty terminowe są bardziej ryzykowne niż forex czy akcje. Wiedza to potęga. 15. Jakie wskaźniki okazały się najbardziej użyteczne, takie jak Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI itd. Osobiście nie używam wielu wskaźników do handlu, ponieważ wierzę w akcje cenowe. Używam narzędzi Fibonacciego do prognozowania cen i rozszerzeń. Chociaż nie potępiam handlu za pomocą wskaźników, bardzo polecam handlowcom, aby dowiedzieć się więcej na temat transakcji na akcjach. Uważam, że są one najskuteczniejszym i najskuteczniejszym sposobem na zyskowny handel. 16. Jakie są Twoje ulubione zasoby do nauki i śledzenia rynku forex Jednym z witryn, które polecam, będzie babypips. Jest to świetna strona dla każdego handlowca, amatora lub doświadczonego, aby dowiedzieć się więcej o handlu forex. Nigdy nie wiadomo, czego możesz się nauczyć od tam innej strony polecam to moja własna strona internetowa (FOREX TRADER FOREX TRADER). Często aktualizuję moją witrynę dla czytelników, aby dowiedzieć się więcej na temat mojego doświadczenia handlowego. Możesz na pewno dowiedzieć się więcej o doświadczeniach handlowych z mojej strony internetowej 17. Co uważasz za przedsiębiorcę zajmującego się walutą, że nowi przedsiębiorcy wychodzący na rynek powinni skupić się na poznaniu dynamiki rynku. Dowiedz się, jak działa cena. Po pomyślnym opanowaniu i zrozumieniu działania działu cena rozpocznij handel, używając konta demo. Gdy się zawieszisz, zacznij handlować przy użyciu kont na żywo. To tutaj twoja dyscyplina wchodzi w życie. Zaufaj mi, każdy nowy przedsiębiorca myśli, że potrafią zarządzać swoimi emocjami, ale częściej niż nie, wymaga to kilku kont handlowych. Musisz powstrzymać chciwość i lęk przed zakłócaniem decyzji handlowych. Jeśli możesz to osiągnąć, to niezależnie od rentowności planu handlowego, nadal będziesz stracić pieniądze pod koniec dnia. Więc co myślisz, czy będzie tak udany, jak jego przekłuwająca pasja w handlu? Pozdrawiam, Niezależny Abcedarianin Być może przegapisz te: koniec lipca 2018: 8216Gdzie rynek globalny zmierza 8217 Z 22-letniego menu wtórnego FX TA Trader

No comments:

Post a Comment